mati lagi bagos wehh !

OKAY ?
yeahh aku OKAY .
memang aku OKAY sangat-sangat .
but , hanye pade luaran .
ntah sampai bile aku boleh sabar pon aku taktahu .
kenape mesti aku hidup dengan orang2 yang macamni ?
hati nih dah cukup sakit rasenya .
tak perlu laah nak tambahkan lagi eh .
penat laah tahu tak ?
hmm , lantak laah kau .
aku pon dah taktahu nak cakap ape .
cume ape yang aku mampu cakap ,
TERIME KASIH BANYAK2 .
mungkin kau happy dengan ape kau buad nih kan .
takpe laah , asalkan kau happy --'
mungkin kau belum puas lagi kan ?
teruskan laah semuanya sampai kau puas yea .
thanks sebab BERPURA-PURA depan aku selame nih .
aku terharu dan sangat berterime kasih atas semua lakonan hebad kau .
tahniah :)
btw , dari kau terus tikam aku dari belakang ,
ape kate kau tikam jea terus dari depan .
maybe lagi cepat kau puas kan .
aku nak kau puas and happy jea wehh .
TERUSKANNNN okay sayanggg :)



No comments:

Post a Comment