ya Allah , kuatkan aku untuk melupakannya :'l

berdegup laju hati aku time nampak name kau 
yang sekian lame menghilang dari screen phone aku ni , muncul balik .
nama lelaki yang selama ni aku sayang sepenuh hati aku ,
kembali walaupun sekejap .
sesungguhnya hanya Allah yang tahu betapa rindunya aku dekat kau .
suara yang sudah lama aku rindui ,
gelak tawa yang selama ni terngiang-ngiang kat telinga aku .
kembali membuat aku tersenyum walaupun seketika .
terima kasih ya Allah .
walaupun hanya sekejap aku dapat peluang itu .
tapi ia amat bermakna .
capital F , aku rindu kau :'/
thanks sebab call aku and still ambil berat pasal aku .
thanks jugak sebab stalk aku senyap2 .
aku akui , memang sampai sekarang kau still tak mengaku semuanya .
aku redha , hanya Allah sahaja yg mampu balas semua tu .
walaupun kau dah lukakan hati aku .
tapi aku tetap tak mampu ntuk lupakan semuanya .
aku tak mampu nak benci kau .
aku sendiri taktahu kenape .
maybe aku nampak macam orang bodoh .
tapi takpe , perasaan ni pun bukan aku yang mntak .
ianya atas kehendak Allah .
aku bersyukur sebab dapat dgr suara kau tadi :')
terima kasih ya Allah .

No comments:

Post a Comment