terima kasih Allah :')

Hi bloggers , nak bagitahu ni .
hati aku tgh nazak gilaa , sakit ni tuhan jelah tahu camne .
ya Allah , kuatkanlah aku untuk terima hakikat ni .
aku taktahu nak cerita dengan sape .
kalau ikutkan hati , nak je jerit bagitahu satu dunia .
betape bodohnya aku .
kenapa aku boleh sayang orang macam kau ?
kenapa Allah bagi perasan tu dekat aku .
even dah macam2 kau buat dekat aku .
perasaan tu still ade and still kuat dalam hati ni .
macam mane aku nak buang perasaan bodoh ni .
sakitnya hati , aduhhhhhh !
seriously , memang kau manusia paling pandai yang pernah aku kenal .
tapi kepandaian kau belum cukup weh .
aku dah tahu semuanya .
berape ribu kali pun kau cuba yakinkan aku yang kau BETUL .
maaf , semua dah kantoi weh .
cukup laah kau perbodohkan aku selame ni .
aku dah penat .
cukup2 laah kau seksa aku .
aku just harap kau akan mengaku and bagitahu aku ape sebenarnya yang kau nak dari aku .
aku nak tahu sangat ape motif kau buat semua ni .
kenape mesti aku yang kau pileh .
hm , takpe laah . kau dah bagi aku pengajaran supaye jangan mudah percaye cakap orang .
terima kasih atas semuanya :')

No comments:

Post a Comment