again ? haha . chill , i'm already used to it (Y) :')

Hi assalamualaikum :)
harini aku nak cerite pasal bnde yang selalu aku lalui .
nak tau ape ?
yeahhh , GAME :)
aku kena game lagi , best bukan ? takpe dah biase .
haha , watlekk (Y)
nak nangis pun , rasenya air mate ni dah kering .
penat dah dengan semua ni .
ape pun , aku KUAT kan . even hanya pada luaran .
kawan2 aku selalu ada time aku perlukan diorang .
thanks korang sebab selalu bagi aku semangat .
mungkin hati aku memang diciptakan untuk dirobek oleh semua insan yang bernama LELAKI .
aku redha , sebab Allah sentiase ade disamping aku .
insyaAllah suatu hari nanti Allah akan pertemukan aku ,
dengan orang yang benar2 tulus dan ikhlas mencintai aku :')
#k jiwang kejap
dah dah , aku nak lupekan semua perkara bodoh yang langsung tak penting ni .
SPM is just around the corner ,
dan benda tu yang paling penting untuk aku , masa depan aku .
doakan kejayaan aku yee teman2 semua .
ihikk , btw SPM candidates aku doakan kita semua dapat jawab dengan tenang .
dan dapat keputusan yang akan membanggakan mak dan ayah kita .
aminnn :')
me love youu peeps <3 :)

No comments:

Post a Comment