yeahhh , SPM is coming . wish me luck guys :'D

Hi assalamualaikm semua ,
ihikk , sempat lagi budak SPM ni nak update kan .
k spm mmg dah dekat gilaa .
pejam celik jea , tahun ni tahun akhir rupanya aku dekat sch .
aku akan cuba buat yang terbaik spm nanti .
insyaAllah ,  berkat doa dan usaha selame ni ,
aku harap aku akan dapat keputusan yang akan membanggkan ibu and babah :')
to all , aku mintak maaf kalau ade salah dan silap ,
doakan aku yee .
semua spm candidates yg lain , aku turut mendoakan kejayaan korang .
same-same laah kite berjuang untuk menentukan mase depan kita ni k .
hopefully nanti time exam ,
kita semua tenang time jawab paper tu ,
dapat berikan tumpuan sepenuhnya .
and lepas je paper tamat ,
kita tawakal jelah dgn ape pun keputusan tu k .
kita dah buat sehabis baik .
keputusannya Allah jea yang tahu .
yang penting jangan putus berdoa dan berusaha taw .
GOOD LUCK semua ,
byebye <3 :)


No comments:

Post a Comment