tentang seseorang :')

Hi , sebenarnya tengah boring sekarang .
so taktahu nak buat apa .
then teringat pulak dekat boy yg sbelah aku tu .
nak tahu dea sape ?
dea ex-boyfriend aku (Y)
dalam ramai-ramai boy yang pernah aku couple ,
aku belum pernah dapat yang seikhlas dea .
bukan aku nak kata ex2 aku yang lain tak ikhlas dengan aku ,
yang lain pun BAIK :')
cuma dia , lain dari dorang semua .
aku pun taktahu laah kenapa :'D
weehh kau , aku sayang kau taw ? ingat tu sampai bila2 k .
even dah ramai yang aku couple ,
tapi aku takpernah lupa stiap kenangan aku dgn semua bf2 aku ,
setiap satu ada ceritanya sendiri .
ada pahit , ada juga yang manis :')
semuanya still aku ingat sampai sekarang .
err , kau cakap kau sanggup tunggu aku ?
alhamdulillah , aku hargai tu . 
tapi maaf aku takboleh nak janji apa2 .
kita hanya boleh merancang , tapi Allah yg tentukan semuanya .
kite taktahu apa yang akan jadi lepasni .
cuma aku nak kau tahu ,
kau yang terbaik pernah aku ada .
kau takpernah hampakan aku ,
kau sentiasa ada dengan aku masa aku perlukan kau ,
takkira laah masa tu kau sakit ke ape .
kau akan cuba ada disamping aku .
terima kasih sangat2 eh :')
andai apa yang kita rancang selama ni , tak tercapai .
mungkin tu dah memang takdir dan mungkin kita tak ditakdirkan untuk kembali bersama .
tapi ingat , aku sentiasa ada dengan kau , dekat atau jauh :')
nak tahu something tak ?
 aku masih simpan lagi gambar yg kau bagi dekat aku ni 
l
l
l
V
aku still simpan semua barang yg kau pernah bagi dekat aku ,
- gelang yg ade name aku tu ,
- cincin yg terukir perkataan "you're always in my heart" tu ,
- rose putih yg kau suruh aku buat kenangan tu , ahah .
- teddy purple yg omei tu ,
semuanya still ada dgn aku and aku jaga sampai sekarang .
aku harap persahabatan yg terjalin antara kita , kekal sampai bila2 .
SMR , me love you <3 :')

No comments:

Post a Comment