luahan hati terluka , hihi :')

k semalam birthday aku ,
hm taktahu laah nak ckp macam mana .
and aku taktahu kenapa this year aku rasa macam takde sape pun yang sayang aku lagi .
penat ohh hidup cenggini .
whole family aku buat macam that day takde pape jea .
sumpah sedih :'/
orang lain semua happy2 time birthday diorang .
celebrate dengan kawan2 ,
celebrate dengan family,
tapi aku ?
menangis sorang2 dalam bilek , 
duduk dalam rumah jea semalam .
takdapat nak tahan sangat rasa sedih tuh ohh .
kecik hati aku dorang buat camtu .
hm takpe laah kan . mungkin dah nasib aku .
tapi aku tetap bersyukur sebab aku still bernafas hari ni .
terima kasih Allah :')
to my capital SMR , thanks sebab bagi teddy and card yang omei tu yea .
saya sayang awak :')
BY THE WAY ,

 
^
l
l
l
thanks sayang-sayang semua yang wish dekat wall qie semalam .
qie sayang korang semua sangat-sangat tahu :))
even just a wish , tu pun dah cukup untuk buat qie tersenyum . thanks taw korang <3
muahmuah sikit :*
OHH YAAA , BEFORE TERLUPA :D
today 1 november kan kan ?
hee . birthday my one and only brother, HARIZ IRFAN :)
happy birthday brotha <3
aku sayang kau wehh even kau selalu sakitkan hati aku . ingat tu taw .
kau jea satu-satunya abang yang aku ada .
macammane pun kau layan aku , aku tetap sayang kau .
#k poyo kejap , ahah .
eh , tak lupe jugak , HAPPY ANNIVERSARY yg ke 19 ,
untuk ibu and babah .
semoga family kita akan bertambah baik dengan kehadiran adik baru tu nanti :')
aminnn <3

No comments:

Post a Comment